6.09.2008

Misär vol.2

Mitt ordförråd är tomt, mina tankar är kalkylerade
ett snesteg, några skrik, lite gråt är nu makulerade
men ser du det? när jag försvinner in i mängden som ett mynt
Det känns så synd när vi hade allt som andra kallar sällsynt
Så jag rinner ner och försvinner som thinner eller likör
blir uppspydd, ligger på gatan ,fryser ihjäl och dör
för att bli upphämtad i en påse, bli upptinad och lämnas in
fan du var min, nu finns det inget, torka ansiktet och försvinn
för jag var som en pryl för dig i din materialistiksa värld
du köpte mig, för att sälja mig även om jag fortfarande var kär.

3 kommentarer:

annika sa...

du är ju svinbra hampus

Anonym sa...

Jag vill vara med.
Får jag?
och vart skicka jag den?
Skitbra blogg!

Stephanie sa...

Hampus, det här påminner mig om Vid Hans Dödsbädd - på ett positivt sätt. Jag ser fram emot LDBG come backen. (När kommer den?)